tło

10 września 2010


Wymagany dodatek Flash Player 8

Get Adobe Flash player

Ostatnie treningi w Polsce

2010-02-08 14:42:07
Kanal RSS
img
Dziś piłkarze Legii po raz ostatni trenowali w Warszawie. We wtorek Legioniści udadzą się na zgrupowanie na Cypr. - To będzie odwrotność do tego nad czym pracowaliśmy w Hiszpanii. Większą uwagę zwrócimy na taktykę i organizację gry. Na Cyprze dołączy do nas Chińczyk Dong Fangzhuo. Nie ukrywam, że przetestujemy jeszcze kilku innych zawodników - powiedział dla "Polska The Times" Jan Urban.

Dodał: Jan Szurek Źródło: Polska The Times

Dodaj do: blip facebook twitter sledzik wykop digg grono

sprawdź najnowszą ofertę Betclic! zarejestruj się i wygraj!

Tagi

dong fangzhuo    jan urban   

Komentarze

Pacior
2010-02-09 00:11 IP 82.160.***
Wszyscy wieszają psy na Urbanie, więc przytoczę pewnego trenera i klub, który kilka osób powinno znać czyli Arsenal Londyn i jego trener Arsene Wenger.

W ciągu 14 lat prowadzenia klubu przez tego człowieka udało mu się osiągnąć następujące "marne wyniki":

Premier League
1miejsce - 3razy
2miejsce - 5razy
3miejsce - 2razy
4miejsce - 4razy
ostatnie mistrzostwo 2003/2004

Puchar Anglii
1miejsce - 4razy
Półfinał - 3razy
5runda - 2razy
4runda - 3razy
ostatni puchar 2004/2005

Skoro ostatni jakikolwiek sukces osiągnął 5 sezonów temu: Co ten "pseudo-trener" robi w takim klubie. Przecież mają kupę kasy i mogą kupić praktycznie każdego. Powinni zdobywać majstra co sezon.

Otóż moi mili: Arsene Wenger to pierwszy trener Arsenalu Londyn który nie jest z wysp brytyjskich, do tego francuz. Jednak mu zaufano. Mało tego, ufa się dalej.

Ja wiem... Większość osób napisze że dawali mu szansę przez 2 sezony. Dajmy mu jeszcze ją do końca tego sezonu. Zrobił ponoć cięzsze treningi, wymaga od zawodników agresywności. Nie ściąga do klubu byle kogo (Tutorić, Nurković, Kassenu), a reklama w postaci Man Utd nie powoduje że zawodnika bierze z marszu. I to nie dlatego że "nikt mu nie pasuje" tylko chce miec pewność a to już się chwali.

Jedna rzecz, która wydała mi się podobna jeśli chodzi o Arsene Wengera i Jana Urbana to styl gry, któy obrazuje wypowiedź Michaela Ballacka po wygranym przez jego zespól meczu Chelsea - Arsenal:
- Wenger zawsze powtarza to samo, gdy przegrywa, żeby znaleźć wymówkę. Jednak futbol nie polega tylko na posiadaniu piłki i rozgrywaniu ładnych akcji. Piłka nożna polega na wygrywaniu meczów i to jest to, co pokazał i Manchester, i my, a nie Arsenal - zakończył Ballack.

A teraz czekam na "miażdżące komentarze"...
2010-02-09 00:14 IP 82.160.***
Oczywiście po tekście "... ufa się dalej" piszę o Urbanie
2010-02-09 00:46 IP 82.160.***
Jeszcze jedno krótkie podsumowanie:
W grze Legii brakuje agresywności i skuteczności. Nad tym wydaje mi się pracuje Urban. Przynajmniej nad agresywnością. Skuteczność może zapewni nam Dong.
Nie skazywałbym Legii na pożarcie w tym sezonie. To jeszcze może być drużyna z charakterem.
2010-02-10 09:04 IP 79.187.***
To ja Ci zaproponuję jedno bardzo krótkie podsumowanie:
Widziałeś jak się zachowują na boisku zawodnicy Arsenalu, a jak Legii? Legia za Wdowczyka, czy nawet za Zielińskiego była bardziej waleczna. Jeżeli trener po dwóch i pół roku pracy dochodzi do wniosku, że piłkarze muszą walczyć, krzyczeć na siebie i się mobilizować, to chwała mu za to, bo jednak się rozwija. Ale na razie doszedł do tego, że trzeba naprawić to co spieprzył przez owe dwa i pół roku. Zero taktyki, zero schematów rozgrywania akcji, zero rozwiązań stałych fragmentów gry. Ba! Legia zatraciła umiejętność gry z kontry. Zawsze czeka aż wróci przeciwnik, żeby rozegrać swoje 1000 podań w poprzek i do tyłu...
Tylko nie mów, że to dlatego, że mamy takich zawodników, że Arsenal ma najlepszych. Ja też bym wybaczył Legii, że nie zdobyła czterech mistrzostw Polski z rzędu, gdyby rok w rok grała z powodzeniem w Lidze Mistrzów.
Piszesz, że Urban nie ściąga byle kogo do klubu. Ale przygarnięcie Gizy po półrocznym wypożyczeniu, który przez 2 i pół sezonu zagrał jedną dobrą rundę, to co to jest? Fragment o porównaniu stylu gry drużyny Wengera i Urbana przemilczę.
Podziwiam twoją wiarę w tego Pana. Nie widzę podstaw, ale spoko. Radek i jeszcze parę osób też to widzą. Za rok być może Ty też dojdziesz do wniosku, że jednak coś się nie zgadza. Ale znajdzie się ktoś inny, kto być może przygotuje porównanie go do Mourinho, czy np. Barcelony. I też będzie czekał na miażdżące argumenty, a one co pół roku będą takie same. Mam jednak cichą nadzieję, że to już ostatnia runda człowieka z wizją w Legii.
Pozdrawiam.
2010-02-10 13:29 IP 194.117***
Mi się Twój komentarz, Pacior, bardzo podoba. Co prawda nie jestem orędownikiem Urbana (brak charyzmy, uciekanie od odpowiedzialności, zerowe zdolności w zakresie motywowania, pierwszorzędne w zakresie demotywowania), ale nie wierzę w trenerów cudotwórców, sądzę, że inni wcale nie będą lepsi i staram sie też dojrzec jego zalety oraz docenic dorobek. Twój wpis bardzo mi odpowiada.
~dobranoc
2010-02-08 21:40 IP 188.122***
Koniec Urbana i Trzeciaka bedzie poczatkiem wielkiej Legii...
Przemo
2010-02-08 20:10 IP 83.9.16***
Zgadzam się z Radkiem w tym co sądzi o Urbanie i o Legii. Panowie, z czego on ma zbudowac silny zespół skoro nie ma w nim jakiejkolwiek rywalizacji. Głównym czynnikiem jaki wpływa na lepszą gre poszczególnych piłkarzy jest rywalizacja. Obawa, ze ktoś może zając jego miejsce w podstawowym składzie pobudza go do walki i lepszej gry. W polskich klubach istnieje żelazna 11, ale żadnych zmienników którzy mogą wejsc na boisku i zrobic jakas różnice. To jest jeden z powodów dlaczego polskie kluby są słabe na arenie międzynarodowej. Nie wymagajcie wiec od Urbana cudów z takim składem.
2010-02-08 22:01 IP 95.160.***
Przemo,
Twoje słowa:
"Panowie, z czego on ma zbudowac silny zespół skoro nie ma w nim jakiejkolwiek rywalizacji. Głównym czynnikiem jaki wpływa na lepszą gre poszczególnych piłkarzy jest rywalizacja."
Słowa Jana Urbana:
"- Mamy już skład na Cracovię - powiedział po sobotnim sparingu ze Zniczem Pruszków Jan Urban. - Rywalizacja jest jednak na kilku pozycjach ostra i wszystko może się zmienić - dodał szybko szkoleniowiec Legii Warszawa."

I komu wierzyć? Tobie, że nie ma rywalizacji i że Urban to dobry trener? Czy jemu, że jest rywalizacja, czyli że jest słabym trenerem?
2010-02-08 23:19 IP 83.9.16***
No FN musze Ci przyznac racje w tym.... Urban gada głupoty, ale ja przedstawiłem swój punkt widzenia na cała sytuacje w Legii jak i w polskiej lidze. Według mnie Urban robi dobrą minę do złej gry wciskając wszystkim że jest dobrze mimo ze jest źle. Taka gadka myli niestety większośc kibiców.
~j
2010-02-08 18:09 IP 188.122***
Z gatunku wielkich transferow takich jak pseudopilkarzyna smiolarek itp.jemu...

Polski bramkarz Wojciech Kowalewski podpisał dwuletni kontrakt z rosyjskim Sibirem Nowosybirsk.

32-letni Polak w styczniu rozwiązał kontrakt z greckim Iraklísem. Sibir Nowosybirsk w zakończonym sezonie drugiej ligi rosyjskiej zajął drugie miejsce w tabeli i awansował do ekstraklasy.
~johny b.
2010-02-08 17:53 IP 188.122***
Radek podniosl sobie cisnienie,bo ktos jego posta ocenil...Dziadku,mlodzianie,kimkolwiek jestes bronisz niewlasciwego czlowieka,a on jest zenujacym trenerem,3 lata i mamy zespol bez jakosci i solidnej ilosci...zreszta jestescie podobni...wiele mowicie,nic nie robicie he,he...bujaj sie frajerze
~(L)
2010-02-08 16:36 IP 89.72.5***
Trener Jan Urban wygląda jak żul spod sklepu
~johny b.- Do Radek
2010-02-08 15:57 IP 188.122***
Co Ty go tak bronisz?zmien idola dzieciaku...Powinny go ratowac wyniki,ktorych chlopie on nie ma i miec nie bedzie!Jestem beznadziejnym trenerem,jego czas juz dawno minal...bez szalu jest i zaraz go nie bedzie...
Piszesz,ze Legia jest oslabiana i on nie dostaje tego kogo chce,a wyminil jakies nazwiska?My kibice mu podpowiadamy kto jest wart zachodu,a on (bo na jego zyczenie przyszli!) sprowadza hiszpanskie prochno,zapycha sobie kiese z Trzeciakiem i udaje,ze to solidne transfery...Teraz nie ma odwagi posadzic Judasza na lawie,a ponadto jak dzus czytam 2 bramkarzy na testach w innych klubach,jak rozumiem Skaba wraca?!
Urban jest trenerem bez jaj i ikry,nie posiada wizji zespolu,jego nieliczne zwyciestwa to dzielo przypadku...ile razy majac kilku wartosciowych napastnikow gral 1?!Co to za system,gdzie logika...teraz odrzuca mlodych zdolnych,a w kadrze zostaja Zelus,Panowie - sanatorium Grzelak i Szalach oraz wirtuozi jak Kumbev czy Smolinski...na dodatek testujemy przybysza z MU.Nasz szkoleniowiec byl i bedzie niedorajda,bo sam dobral ludzi,kotrzy sa odpowiedzialni za transfery!!!
Legia od trzech lat potrzebuje wzmocnień a jedyne co robi to się osłabia. Przeżyliśmy 3 rewolucje kadrowe, czy też 2. Każda z nich osłabiła zespół zdecydowanie. Facet nie dostaje nikogo kogo by chciał.

Testujemy piłkarskich wyrzutków. Nie ma mowy o wzmocnieniach od zaraz!

Okukę albo Petrescu byście chcieli? Nie do tych zawodników. Posrali by się, a nie wytrzymali. W Legii jest za dużo panienek a za mało twardzieli.

Ponadto, mądrą rzecz powiedział Astiz. Grasz tak jak trenujesz. Ja bym do tego jeszcze dodał, że grasz tak, jak zostałeś wyszkolony, jaki masz talent i charakter.

Jakoś Mucha, Rzeźniczak, Astiz, Choto, Wawrzyniak, Rybus, Iwańśki potrafią grać. Rzeźniczak, Rybus pod Urbanem się rozwinęli. A reszta to albo beztalencia, albo jak Grzelak ... piłkarze wydmuszki. Chuchniesz, dmuchniesz i połamiesz.
2010-02-08 16:45 IP 193.33.***
dokładnie zgadzam sie z johnym b Urban tak naprawde nic nie zrobil z ta druzyna przez 3 lata mówisz ze druzyna jest osłabiana ok ale mając takich zawodników jakch ma Urban powinien lige wygrac a kazdy mecz to wymeczone zwyciestwo remis lub zasłuzona porazka.Przez 3 lata pownien wydobyc z tej druzyny maximum a on nie potrafi wydobyc nawet optimum.Ci zawodnicy powinni grac duzo lepiej bo ich na to stac szkoda tylko ze Urbana nie stac zeby im w tym pomóc.Jestem za jak najszybszym zwolniemiem tego pana!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010-02-08 16:56 IP 83.13.4***
johny b.
zmień idola dzieciaku. uwierz, że chciałbym być dzieckiem.

A tak po za tym to pocałuj mnie w dupę *...*u!!! Do ciebie to nie można łagodnie i z kulturą.

Pajac!
2010-02-08 16:57 IP 83.13.4***
D E..BILU!
2010-02-08 17:09 IP 78.8.13***
Chyba Ci Radek nerwy puszczają ;)
2010-02-08 18:09 IP 83.30.1***
Wcale się Radkowi nie dziwię że mu nerwy puszczają, bo co jak co ale czasem jak przeczytam jakiś komentarz to aż łzy się do oczu cisną, sami trenerzy i znafcy piłki :). A ten cały johnny to tylko z isajewem może się w głupocie równać.

Zarzut: Powinien wydobyć z piłkarzy maksimum
Respond: By wydobyć z piłkarza cały jego potencjał trzeba czegoś więcej niż gry, choćby konkurencji. A jak wszyscy wiecie ta w zespole jest tylko pozorna.

Wiecie dla mnie to dramat jak czytam np relację z Mijas z treningu w którym trener uczy piłkarza jak ma ułożyć stopę przy strzale, taki kopaczyna powinien już to wiedzieć gdy był juniorem. Z przeciętniaka w wieku 25 lat już lepszego grajka nie zrobisz.

Legia ma przeciętną kadrę ale napewno nie gorszą niż Wisła czy Lech. U nas przynajmniej są młodzi którzy dziadków za rok czy dwa zastąpią. We wspomnianych wyżej klubów jakoś nie widzę następców. A transfery hehe mają tak samo daremne jak i Legia.
2010-02-08 20:04 IP 212.76.***
Johny B to gra drum'n'bass
a z innej beczki to Urban jak utrzyma się potej rundzie na stanowisku trenera - to można się będzie załamac, ostatecznie!!!
~slavinho1112
2010-02-08 15:48 IP 83.18.1***
Na zdjęciu to Rooney?
~Radek
2010-02-08 15:41 IP 83.13.4***
Co wy się tak tego Urbana czepiacie? Jego ekipa (systematycznie osłabiana) grająca w atmosferze pogrzebu i tak dobrze, że jest wiceliderem tabeli.

Legia od trzech lat potrzebuje wzmocnień a jedyne co robi to się osłabia. Przeżyliśmy 3 rewolucje kadrowe, czy też 2. Każda z nich osłabiła zespół zdecydowanie. Facet nie dostaje nikogo kogo by chciał.

Testujemy piłkarskich wyrzutków. Nie ma mowy o wzmocnieniach od zaraz!

Okukę albo Petrescu byście chcieli? Nie do tych zawodników. Posrali by się, a nie wytrzymali. W Legii jest za dużo panienek a za mało twardzieli.

Ponadto, mądrą rzecz powiedział Astiz. Grasz tak jak trenujesz. Ja bym do tego jeszcze dodał, że grasz tak, jak zostałeś wyszkolony, jaki masz talent i charakter.

Jakoś Mucha, Rzeźniczak, Astiz, Choto, Wawrzyniak, Rybus, Iwańśki potrafią grać. Rzeźniczak, Rybus pod Urbanem się rozwinęli. A reszta to albo beztalencia, albo jak Grzelak ... piłkarze wydmuszki. Chuchniesz, dmuchniesz i połamiesz.
~kibic27
2010-02-08 15:40 IP 193.33.***
Urban troche żulowato z ta broda wygląda:D
~FN
2010-02-08 15:23 IP 79.187.***
"- Mamy już skład na Cracovię - powiedział po sobotnim sparingu ze Zniczem Pruszków Jan Urban. - Rywalizacja jest jednak na kilku pozycjach ostra i wszystko może się zmienić - dodał szybko szkoleniowiec Legii Warszawa."

Zapożyczone z innego portalu.
Kogo najświetlejszy trener będzie chciał tam testować i po co, skoro skład już ma? Jaka rywalizacja? Co ten człowiek bredzi?...
2010-02-08 15:31 IP 83.13.4***
FN,
zapomniałeś tylko o drugiej części wypowiedzi, w której to Urban zaznaczył natychmiast, że na Cyprze w rywalizacji zawodników wszystko się jeszcze może zmienić.

Szkielet zespołu jest: Mucha, Rzeźniczak, Astiz, Choto, Wawrzyniak, Rybus, Iwańśki. Reszta walczy o miejsce dla siebie.
2010-02-08 17:09 IP 79.187.***
Radek,
Pan Urban powiedział dla tego portalu "Mamy już skład na Cracovię." Skład, nie szkielet.
Staram się dopatrzeć co Ty widzisz w jego pracy. Na prawdę się staram. I nie widzę. Rok temu też sugerowałeś, żeby dać mu szansę do końca sezonu i wstrzymać się z ocenami. Czy zadowala Cię poziom sportowy i gra Legii w obu rundach? Czy nie uważasz, że p. Urban dostał o rok za dużo w porównaniu z innymi trenerami, z którego to roku nic nie wynika?
Pozdrawiam.
~Mrozu
2010-02-08 14:53 IP 199.67.***
co z tego ze przetestujesz jak zaden nie bedzie na tyle dobry by grac u Ciebie panie Janie......

a okaze sie ze Dong King Kong tez nie zostanie z nami bo......cos tam....sie przytrafi...

pozdr(L)
Liczba komentarzy: 26

Logowanie

Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij