Zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez Legia.Net oraz partnerów świadczących usługi w celach marketingowych, reklamowych oraz analitycznych.

Korzystając z serwisu Legia.Net bez zmiany ustawień twojej przeglądarki internetowej wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam.

Dane uzyskane w ten sposób będziemy przetwarzać i profilować do celów marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam oraz celach analitycznych a także w celach związanych z bezpieczeństwem serwisu.

Korzystając z opcji swojej przeglądarki zawsze posiadasz prawo do usunięcia wszystkich informacji, które zostały zapisane w plikach cookies.

Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: adres IP, adres żądanej strony, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu oraz inne tym podobne informacje.

Administratorem danych jest Legia.Net
X

Tło

18 listopada 2018

Miroslav Radović podpisał kontrakt

2006-06-30 12:07:00
Biuro Prasowe KP Legia Warszawa informuje, że 30.06.2006 roku Klub podpisał czteroletni kontrakt z Miroslavem Radoviciem, pozyskując go z klubu Partizan Belgrad. Trener Dariusz Wdowczyk - Ten zawodnik będzie z pewnością bardzo dużym wzmocnieniem naszej drużyny. Jest młody i perspektywiczny. Obdarzony doskonałym dryblingiem. Bardzo dobrze gra zarówno w defensywie, jak i ofensywie. O godzinie 11:00 Radović po raz pierwszy trenował z nowym zespołem.

Miroslav Radović urodził się 16.01.1984 w Gorażde. Karierę rozpoczął w 1992 roku. Jest wychowankiem Partizana i tego klubu barw bronił, grając na pozycji prawego pomocnika. W I zespole rozegrał 118 spotkań. Występował też w reprezentacji młodzieżowej Serbii i Czarnogóry, w której rozegrał 20 spotkań. Z Partizanem występował także w rozgrywkach Ligi Mistrzów i Pucharu UEFA.

fot. Paweł Wargenau/KP Legia Warszawa






/fot. Marek Szabrański/

 

sklep sklep
Dodał: Jan Szurek Źródło:   

twitter

Komentarze osób niezalogowanych wyświetlą się po akceptacji moderatora


 

Komentarze

Wszystkie
Pozytywne
~terens
2006-06-30 12:09 IP 212.76.***
dobrze.oby sie sprawdził!!!
~Karol
2006-06-30 12:19 IP 195.136***
To jest bardzo dobry transfer :)
~adi
2006-06-30 12:25 IP 83.24.4***
Bardzo dobrze. Legia powinna przeprowadzić więcej takich wzmocnień, przydałby się ktoś w miejsce Ouattary.
~Mike#91
2006-06-30 12:29 IP 83.19.6***
Miejmy nadzieje, że ten zawodnik będzie jedną z najwiekszych gwiazd naszej ligi. Oby, pozdro dla wszystkich kibiców e(L)ki.
Krynica-Zdrój z Legią!!!!
~zibi
2006-06-30 12:32 IP 62.111.***
super. brawo.
~Chmura
2006-06-30 12:38 IP 83.31.1***
A pelniejsze statystyki? Gole i asysty w klubie i mlodziezowce? I za ile w koncu do nas przeszedl?
Za 600 czy 800 tysiecy?
Gdzie szukac oprocz strony Partizana?
~fgh
2006-06-30 13:06 IP 84.10.1***
hgf
~WALEC
2006-06-30 13:09 IP 193.29.***
mysle ze bedziemy miec z niego duzo pozytek pewnie za pare lat osejdzie z Legii jak kazdy dobry zawodnik wyjedzie za granice i mysle ze bedzie mozna za niego wziasc troche kasy...bardzo dobry zakup widzialem go w kilku meczach i naprawde przyda sie Legii
~WALEC
2006-06-30 13:16 IP 193.29.***
mysle ze jeszce 2 zawodnikow sie przyda :
-stoper(powinien byc juz ograny na europejskich boiskach)
-napastnik(np saganowski) stperow mamy 3 ale jeszce jeden sie przyda bo tak naprawde nie weim co ten Hugo soba prezentuje wiec mysle ze jesscze jeden stoper i napastnik.Napastnicy jest to powazna sprawa poniewaz moim zdaniem wlodara powinniswmy sprzedac i kupic np sagana.W tej chwili mamy 6 napastnikow ale korzym jest za malo dowsiadczony,wlodar strzela tylko w sparingach, janczyk ma sporo kontuzji,elton tez nie wiem co soba prezentuje gotwald zeto jest naprawde dobry zawodnik i bedzie sie nadawal na LM wiec tak naprawde dobrych napastnikow mamy 2 janzyk i gottwald no i mam nadzije Elton.Legia powiina kupic jeszce jednego zawodnika do napadu
~MartinMix
2006-06-30 13:25 IP 194.117***
do Walec: czyli chcesz kupic 6!!! napastnika do Legii (nie wliczajac nawet Szałach do napastnikow) gratuluje pomyslu.Moim zdaniem sa potrzebni jeszcze srodkowy obronca i srodkowy defensywny pomocnik choc jesli przyjac ze Vuko slabo sie prezentuje w grze ofensywnej mozna go przekwalfikowac na defensywnego i wtedy kupic jakiegos zmiennika dla Burego.Pozdro
~krzysztof k.
2006-06-30 13:30 IP 213.17.***
Martin,
Legii potrzebni sa jeszcze dwaj napastnicy - jeden przynajmniej klasy Jelenia i drugi jeszcze lepszy.
~kv
2006-06-30 13:31 IP 213.134***
MartinMix:

Moim zdaniem Aco nie nadaje sie na defensywnego pomocnika - jest za slaby w odbiorze. Poza tym za czesto gotuje mu sie glowa i jak nie moze odebrac pilki to fauluje. Trzeba szukac dublera dla Surmika...
~po co tyle transferow ?
2006-06-30 13:48 IP 80.36.1***
chca zmienic cala druzyne
przeciez zdobyli mistrza ?

swoja droga pogratulowac
Legii, jej dyrekcji technicznej
Nie wiem ile zarabiaja Joizwiak i Piekarski ale widac
ze to klasowi fachowcy
~Kubuś
2006-06-30 13:53 IP 83.17.2***
Jest potrzebny tylko jeden defensywny pomocnik i stoper!!Napastników mamy dużo i w miare dobrych!!Szałachowski bedzie mógł też grać na ataku bo jak przyjdzie mecz na wysokiej temperaturze to obrońcy padna a wejscie z ławki Szałachowskiego dużo wniesie bo gosciu jest szybki strasznie!Defensywny pomocnik dałby konfort Wdowczykowi bo teraz jak chce dać wariant defensywny to kogo ma za Burego wpuścic??Vuko który jest słaby w odbiorze czu Djokovica!!??Nie ma co narzekać na Vukovica bo ostatni sezon miał naprawde dobry bo wiadomo jak się wchodzi z ławki!!Zawsze jak wchodził duzo wnosił do zespołu i bramki też strzelił!Musimy brać pod uwage to ze Choto czesto łapie kontuzje a ten Hugo to nie wiadomo jaki jest!!Djokovic na środku obrony w lidze mistrzów to troche śmieszne!!Wiadomo ze Nesty nie ściagniemy ale chociarz jakiegoś doświadczonego(wiekowego) obrońce!Bąk byłby idealny ale on chyba woli kase trzebać w 2 ligach lub w Katarze niż walczyć o LM!!A szkoda bo Bąk jest dobry!
~k.s.
2006-06-30 14:06 IP 81.15.1***
super :) czuje ze ten koleś bedzie dobry...
pozdr
~ma1eo
2006-06-30 14:10 IP 83.20.1***
super dobry koles widzialem go kilka razy w akcji w Partizanie, gdy mieszkalem w Belgradzie
super gosc!!!!!
~Sal
2006-06-30 14:20 IP 83.144.***
klasy Jelenia, albo lepszego, napastnika mamy. Nazywa się Włodarczyk. najgłupsze byłoby oddawanie go za czapkę gruszek. facet jeszcze się przyda. a i strzelać potrafi... pokazał to wielokrotnie. no, zeszły sezon nie był najszczęśliwszy dla niego, ale skoro Wdowczyk uznaje, ze jest potrzebny to jest potrzebny...
~aj
2006-06-30 14:21 IP 83.28.2***
A nie lepiej zamiast gadania kto jest potrzbny i.t.p. poczekać trochę. Jak widać trener Wdowczyk i reszta ekipy wiedzą co robią i wiedzą kto jeszcze jest potrzebny i na pewno nie zostaną dziury w składzie. LEGIA MISTRZ!!!
~JA
2006-06-30 14:30 IP 83.11.1***
WIDZE ZE POLOWA CO PISZE TE KOMENTARZE TO JAKIES DZIECI ALBO CO O LEGII NIC NIE WIEDZA PISZA ZE TRZEBA KOGOS W MIEJSCE OUTTARY A PRZECIEZ JUZ KTOS TAKI JEST WESCIE SIE TROCHE DOWIEDZCIE I WTEDY PISZCIE KOMENTARZE
~Gonzo
2006-06-30 14:30 IP 83.15.3***
Kubuś: We współczesnej piłce nożnej nie ma już stoperów , obrońcy grają w jednej linii. Natomiast masz rację w tym że przydałby się srodkowy obrońca.
~czekamy na dalsze transfery !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006-06-30 14:34 IP 83.17.1***
To jest super transfer ,mam nadzieję że Radović pokaże szybkość ,technikę i będzie precyzyjnie podawał i strzelal bramki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Dębica
2006-06-30 14:51 IP 213.199***
Cała Dębica Za Legią SToi :) zaakceptujcie Jedze (Jędrzejczyka) on jest naprawde dobry Pozdro Dla Wszytskich Legionistów:):)
~Mateo
2006-06-30 14:53 IP 83.16.1***
TO Super myśle że będzie to jedna z przyszłych gwiazd legii mam jusz jego psełdonimk radzio
~Chmura
2006-06-30 14:58 IP 83.31.1***
Mateo błagam zdradz nam jakzes wpadl na ten pseudonim:P
~franek
2006-06-30 15:03 IP 84.10.9***
cholera, jest dobrze! jak nie trafimy na najlepsze zespoly w losowaniu, to LM jest nasza :) tzn. udzial w LM
~Roar
2006-06-30 15:10 IP 212.76.***
Myślałem, że to młodszy brat Vuko!
~Roar
2006-06-30 15:11 IP 212.76.***
Z tego co mi mówili znajomi, którzy byli na treningu to żadna rewelka
~zibi(L)eszczu
2006-06-30 15:37 IP 83.5.55***
Oczywiśćie, to znowu jakiś cienias! Mydlą Nam oczy i tyle. Facet nie łapał się na ME 21, może i jest trochę gdzieś tam dobry, ale na pewno nie na Legię, może na taką Arkę Gdynia, smętną Pogoń Sczecin czy inny Lubuszanin Drezdenko, ale nie na Legię na el. LM I nasza ligę. Szkoda kasy!!!
~aj
2006-06-30 15:38 IP 83.28.2***
Piłkarza raczej nie ocenia się po jednym treningu. W dodatku pierwszym trningu w nowym klubie. Ale ok. Jak tam chcecie.
~krzysztof k.
2006-06-30 15:44 IP 213.17.***
do poprzednika,
Baryła (Wojciech Łazarek) powiedział, że on dobrego piłkarza pozna po tym, jak ten wchodzi po schodach.
~Wo(L)omin
2006-06-30 15:47 IP 82.160.***
ja dałbym mu czas i nie oceniał go ja co niektórzy tutaj..jak sie bedzie dobrze spisywał w sparingach a co najważniejsze w lidze i pucharach to te pały odszczekają to co teraz piszą. Jak bybył taki cienki jak tutaj czytam to napewno by Legia go nie sprowadziła.Zaufajmy Wdowcowi jak narazie dobrze na tym wychodzimy. Ja wierze ze to naprawde bedzie spore wzmocnienie naszego klubu
~Kondzio
2006-06-30 15:53 IP 83.22.1***
Sorry, że nie na temat, ale słyszeliście że podczas spotkania z Celtikiem do Galerii Sław zostanie pośmiertnie dołączony Kazimierz Deyna, a numer z jakim grał, czyli "10" będzie zastrzężony i żaden gracz w Legii już z nim nie zagra...
~do Roar
2006-06-30 15:58 IP 83.5.13***
a którzy to twoi znajomi byli na zakmnietym treningu?
Piekarski? a może Magiera?
~Biała Gwiazda
2006-06-30 16:02 IP 80.54.1***
Wisła w tym sezonie mistrza ma to jest pewne !
~ts_fan
2006-06-30 16:09 IP 83.29.8***
Takie realia polskiej piłki, przychodzi zwykły koleś bez rewelacji i odrazu okrzykniety zostaje gwiazda, na jakiej podstawie, moze dlatego ze ktos zrobil legie w buca i zazadal 800tys E choc wart jest 1/4 z tego. Troche mozgu, jakby byl naprawde taki dobry to zrobilby chocby jak quatara i poszedlby do 2 ligi niemieckiej.
~Chmura
2006-06-30 16:10 IP 83.31.1***
W Dzienniku napisali dzis, ze Jacek Bąk uzgodnił warunki nowego kontraktu z Al-Ryan.
Ciekawe, czy chrzania glupoty (jak zwykle) czy jest tak naprawde.
Pan Jacek ma zarabiac zgopdnie z nowa umowa 1,5 mln dolarow.
Glupi ci Arabowie sa jak nie wiem co, zeby placic takiemu grajkowi takie pieniadze.
Malo ambitny jet tez Bak, bo to moze oznaczac dla niego koniec reprezentacyjnej kariery.
~Chmura
2006-06-30 16:12 IP 83.31.1***
P.S. Te poltora miliona ma dostac za rok gry.
~Roar
2006-06-30 16:25 IP 212.76.***
Do (ip:83.5.138.175): niby taki tajny i zamknięty ten trening, ale chociażby te zdjęcia, które oglądasz robił żywy człowiek, a nie satelita geostacjonarny. Pierwszemu ochroniarzowi mówisz z jakiej jesteś redakcji i kto załatwił Ci akredytacje i on Cię ze strachu wpuszcza, bo to nie są najczęściej bystrzy ludzie.
~re
2006-06-30 16:26 IP 212.76.***
chmura jak pzreczytalem twoj wywod to smialem sie minute :) ale piszesz bzdruy ...
ktos tam wczesniej mowil ze jego koledzy widzieli serba ... chyba w gazecie ... pierdoło !!!! Widzialem mecz partizana z red star i jesli dobrze kojarze ( a raczej tak jest) to bedzie chlopak gral pierwsze skrzypce tu.
~do roara
2006-06-30 16:28 IP 212.76.***
ale ty czlowieku jetses glupi ... o qwa .... brawo !!! za refleksje ze zdjeciami - mistrz !! z ciebie mistrz
~Roar
2006-06-30 16:28 IP 212.76.***
Osobiście też ufam "Wdowcowi" i mocno wierzę w to, że ten chłopak się sprawdzi, bo jak dotychczas każdy transfer "Wdowca" był udany.
~bolo
2006-06-30 16:32 IP 86.111.***
w koncu jakis tranfer bo ci brazyliana players to szkoda gadac
~bolo
2006-06-30 16:32 IP 86.111.***
w koncu jakis transfer bo ci brazyliana players to szkoda gadac
~Makaveli
2006-06-30 16:33 IP 83.24.2***
"nisu mogli da odbiju (800.000 evra). " cytat z jakiejś ich strony . więc można sobie wykminić że dali 800 000 € :)
~do ts fan
2006-06-30 16:34 IP 82.160.***
przyszedł sobie taki edson i sie wcale nie stał gwiazdą ligi. skautów legia ma duzo lepszych od wisły...burns,varga to są te gwiazdy ligi. ja sie wstrzymuje od oceny serba, licze na to ze to bedzie piłkarz co da tyle samo legi co roger i edson
~wislak
2006-06-30 16:42 IP 217.144***
brawo legia, a u nas dalej nic :(
~do Roar
2006-06-30 17:07 IP 83.5.13***
nie wiesz co mowisz.
~Chmura
2006-06-30 17:36 IP 83.31.1***
re:
czytajac twoj natomiast wywod mialem sie ochote poplakac.
Rozumiem ze szkole nie przerobiliscie jeszcze wszystkich liter i dlatego nie wszystko zrozumiales co napisalem w swoim poscie.
Ja tych informacji nie wymyslilem, tylko je przepisuje za Dziennikiem. Ciekaw tez jestem skad wiesz napewno ze to nieprawda?
Bawia mnie tacy wszechwiedzacy fachowcy, ale skoros taki doinformowany, to uchyl rabka tajemnicy i podziel sie z nami wszystkimi. Gdzie bedzie gral Bak w nadchodzacym sezonie?
Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz.
~Aragonis
2006-06-30 18:09 IP 83.16.5***
Brawo Legia!!!!!
~Warszawiok
2006-06-30 18:11 IP 194.150***
na stronie transfermarkt.de jest info ze kosztowal Legie 800 000 tys euro....
~Warszawiok
2006-06-30 18:13 IP 194.150***
do Chmura : oto odpowiedz na Twoje pytanie... Bak dalej bedzie gral w Katarze!
~TUPTI
2006-06-30 18:44 IP 83.19.9***
jak gogos interesuje jakie osiegniecia ma nowa nadzieja Legii to wszytko pisze na wp
~Bodziolek
2006-06-30 19:33 IP 85.221.***
Majdan znów w Pogoni
~Chmura
2006-06-30 19:46 IP 83.31.1***
CzeKan hazardzisto jestes na forum?
1/4 kuponu za 180 ziko wlasnie mi elegancko- za sprawa faszystow i trenera Argentyny pokemona- weszla byla:)))
~skiz
2006-06-30 20:22 IP 62.233.***
A w "przychodza" nadal Radovicia ani widu, ani slychu... Redakcjo, nie spijcie!
~...
2006-06-30 21:06 IP 83.5.13***
Jakie masz plany na przyszłość ?

Bez wątpienia wracam do Polski, żona i ja bardzo tęsknimy do kraju, do naszych bliskich. W Polsce pragnę być instruktorem i prowadzić zajęcia treningowe z dziećmi, najchętniej w Legii Warszawa. Myślę, że uda mi się wychować następcę za kilka lat.
K.Deyna 1947 - 1989.
~Adam71989
2006-06-30 22:06 IP 83.18.9***
Brawo Brawo Brawo!!Jesli chcecie pomoc w rozoju nowego forum sportowego to serdecznie zapraszam...Potrzebni sa uzytkownicy na rozkrecenie go.Mozliwe jest zalozenie oddzielnego dzialu o Legii!!

.forumowisko.bee.pl
~Benek
2006-06-30 22:12 IP 83.18.9***
Ja rowniez polecam!!

forumowisko.bee.pl

wpadac i pomagac;)
~Adam71989
2006-06-30 22:15 IP 83.18.9***
Sorki za brata:D

Ale jak by byli chetni to pisac na forum w dziale pilka nozna to zalozymy oddzielnie dla FANOW LEGII

forumowisko.bee.pl

polecam
~zerol8
2006-06-30 23:32 IP 83.31.5***
Z jakim nr na koszulce bedzie występował?
~Wiślak
2006-06-30 23:52 IP 83.31.8***
Nie chce nic mówić drodzy Warszawiacy, ale wasza radość jest troche przedwczesna. W dzisiejszych czasach zachodnim klubom nie umknie żaden talent. Ich skautowie znajdują potencjalne perełki nawet w 3, 4 polskiej lidze, co dopiero w Partizanie. To kolejny solidny piłkarz jak na polskie warunki, ale nie oszukujmy sie na Europę trzeba dużo dużo więcej...Najlepszy dowód Edson i Roger. Jeśli zagraliście z mocniejszym rywalem (Wisłą) nie pokazali nic, co będzie jak zagracie ze srednim europejskim klubem?? Ale grajcie..
~albercik
2006-07-01 00:04 IP 83.31.2***
Oby wdowiec mial racje !!!
~Skeba
2006-07-01 00:22 IP 83.17.5***
Gratulacje za transfer. Podniesie to poziom rywalizacji.
~tuwim
2006-07-01 00:23 IP 83.31.1***
wracaj lolq na strone wisla ts... i nie wypowiadaj sie tam gdzie twoje wypowiedzi nie sa potrzebne....
Jesli chodzi o ten transfer to mysle ze jest on trafiony jesli wdowczyk chcial zawodnika za 800 tys euro to mam do niego pelne zaufanie jest w tej chwili najlepszym polskim fachowcem... :)
~bolo
2006-07-01 09:09 IP 86.111.***
wole jednego Miroslav Radović'a niz 5 murzynow obibokow odpady z brazylii

~legionista
2006-07-01 14:35 IP 213.76.***
sam jestes odpad Bolo - skretyniales chyba przez te uaply.

a tak do rzeczy, to podobna geba do vuko :PP
~Moshe
2006-07-02 12:09 IP 212.76.***
co za y z awas ja kocham legie lalalalalala jakocham legie i wam
Legia mistrzem świata a wisla szmata lalalalalalalalalala legia legia lalala legia to potega
~Dario
2006-07-02 19:53 IP 85.221.***
A co nas obchodzi jakas wisla.Liczy sie sie Tylko (L)egia
Liczba komentarzy: 68

Logowanie




Uwaga

Redakcja serwisu LEGIA.NET nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Dodaj Komentarz - wersja bez konta.

Nick:
Uwaga: Odnośniki do serwisów zewnętrznych akceptujemy wyłącznie bez "http://"
Zamknij